neděle 17. dubna 2011

Něco o mě!

© www.miss-veronique.blog.cz
 Toclí s.r.o
Takže jmenuji se Adéla říkejte mi Adíí ->zkráceně vám to napíšu->narodila jsem se 23 .4 .1999-> tim pádem je mi
11let :P Bydlím v Ústí (nej.město v čr) Mam dva protivný sourozence.

Moje nejlepší kamarádka je Andrejka a Šárka >kdysy jsem jich měla víc ale zjistila jsem že jsou některé dost falešný!

Mám nějaké koníčky? -> Ano mezi moje hobby patří -> Cheer (roztleskávačky), blog, přátelé

Přímo miluju -> Přátelé, blog, smích, rodinu, cheer, adrenalind , dobrodružství
Nenávidím -> Ryby, houby, školu, lži, namyšlenost, pavouky, hady
Jinak chodit ven s kamarády.Je ten nejvěťší adrenalind-> A to ještě když vymýšlíte různé blbosti!
Něco ohledně blogu ->Chistám s tím to blogem velké plány ..:D
-> Kde o mě najdete všechno možné.
Jaké články přidávám? -> Tak především nutné podotknout že inspiraci beru ze svého života!! -> tím pádem píšu různé blbůstky jako jak na perfektní pokojíček, jak si změnit život za 7 atd..
Jo nutné podotknout bloguju už 2 roky ..:)

-> Takže to bude vše jakékoliv otázky o hledně mě nebo klidně blogu pište do komentů ->
Mějte se krásně a přijďte zas .. :) Vaše šťasná adminka Adíí .. :)
Staré foto ..:)

2 komentáře:

  1. Ahij !!!
    Vygooglovala jsem si Tě!ZA to smazaní blogu,tě(teda pokud to do 3 dnů nezpravíš) nahlásím na blogspot.cz a na policii čr za hekerství!!!!!

    BAra

    OdpovědětVymazat