neděle 17. dubna 2011



© www.miss-veronique.blog.cz

Ano, myslím, že na tohohle zpěváka, pro některé pazvěváka, je hodně, velmi odlišných názorů. Když si vyhledáte na YouTube Justin Bieber - Baby, tak se vám u písničky zobrazí: Líbí se - 568 795, Nelíbí se - 1 129 251. Podle mě je to až moc krutý a smutný. Já na Justina mám vždy jiný názor jednou ho urážím a podruhé se mi líbí ! Vždyť hlas má, a jaký ho má, na tom nezáleží. Vždyť se snaží. Nevím, ale já ho teda neodsuzuji, jenom to není můj oblíbený zpěvák. Přece von je takovej malinkej špuntík a má štěstí že ho našl Usher* .. :)
        Jaký máte názor na JB ?

5 komentářů:

  1. nevadí mi ani oh nezbožnuju tak středně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho mam ráda :) Líbí se mi :) Nechápu ty lidi,co proti němu něco mají :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho moc ráda nemám,má sice krásný hlas,ale moc ho fakt nemusím!

    OdpovědětVymazat
  4. Justina nemusím..máš to tu pěkné
    Ale lepší je blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Blog.cz mám ale blbne pro to mám tentro .. :)

    OdpovědětVymazat